Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Szanowni Goście,
czując się odpowiedzialni za Wasze zdrowie, bezpieczeństwo i komfort pobytu oraz o bezpieczeństwo naszego personelu wprowadziliśmy dodatkowe środki prewencyjne, szczególnie dotyczące utrzymania higieny i czystości w Hotelu Bogoria, mających na celu zmniejszenie zagrożenia COVID-19.
Procedury powstały zgodnie z zaleceniami WHO i będą na bieżąco aktualizowane i kontrolowane przez nasz zespół. Dołożymy wszelkich starań, by Państwa pobyt był spokojny, bezpieczny i pozostawił najwspanialsze wrażenia.
1. Zarząd oraz personel hotelowy na bieżąco monitoruje zalecenia WHO i Ministerstwa Zdrowia.
2. Wszystkie pomieszczenia wspólne hotelu, windy, toalety, bar, sala restauracyjna są systematycznie dezynfekowane oraz ozonowane. Codziennie dokonywana jest regularna dezynfekcja pokoi hotelowych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych przez personel Hotelu.
3. W przypadku pojawienia się Gościa z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem przedpłaty.
4. Przy ladzie recepcyjnej może przebywać maksymalnie 2 Gości (rodzina 2+2, 2+3 itd.)
5. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, kluczy, lady recepcyjnej, kanap, foteli, ekspresu.
6. Ograniczenie do minimum czasu obsługi Gościa w recepcji hotelu. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk przy wejściu do hotelu, recepcji oraz przy windach.
7. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób nie będących jego Gośćmi.
8. Zakaz używania nadmuchowych suszarek w całym Hotelu
9. Wprowadzenie bezpiecznych odległości między stolikami i fotelami w sali restauracyjnej oraz lobby hotelu.
10. Każdorazowa dezynfekcja stolików, krzeseł, wyparzanie sztućców, filiżanek, talerzy po każdym Gościu.
11. Szczegółowa dezynfekcja sal konferencyjnych, windy, tarasu. Zapewnienie środków dezynfekujących na każdym piętrze.
12. Przestrzeganie przez personel pracy w maseczkach i rękawiczkach, dezynfekowanie urządzeń, rąk itp.
13. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, rutynowe sprzątanie pokoi hotelowych w trakcie pobytu Gości odbywa się w trakcie 3 doby pobytu lub na życzenie Gości.
14. Ograniczeniu uległo funkcjonowanie sali restauracyjnej w trakcie śniadań. Śniadania serwowane są w godzinach pomiędzy 07.00 – 11.00 w formie bufetu, który obsługiwany jest wyłącznie przez kelnera śniadaniowego. Na życzenie, śniadania są podawane również do pokoju, po wcześniejszym ustaleniu menu.
15. Prosimy o dezynfekcję rąk zgodnie z Instrukcją Prawidłowej Dezynfekcji, która znajduje się przy każdym zbiorniku z płynem dezynfekującym, przy wejściu, recepcji, windzie oraz w każdej toalecie.
16. Po zakończonych pobytach Gości, każdy pokój podlega gruntownego sprzątaniu oraz dezynfekcji, ozonowaniu i wywietrzeniu pomieszczeń.
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź niejasności, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Hotel Bogoria, Imperial Palce Sp. Z o.o.